fredag 5. februar 2010

Jeg har blitt tante til ei søt lita jente siden sist jeg blogget. Så nå har jeg seks søte tantunger :-)

I dag har Kaiak vært hos veterinær og tatt røntgen av hoftene sine, fått vaksine og klippt klør. Kjempeflink gutt, får jo ikke svar på HD`n før nkk har sett på bildene, men veterinæren synes det såg bra ut. Kaiak veier litt over 18 kg. Han har vært veldig trøtt etterpå, så bedøvelsen henger lenge i selv om vi har vært ute å gått en tur.

Prøver så godt jeg kan å trene litt med han. Synes han blir flinkere å flinkere.

Mmmm godt med kattemat som godbit asså.

Går jeg fint nå??

Er litt vanskelig å stå sånn stille, men det går bedre og bedre :-)

Ønsker alle en super helg :-)

5 kommentarer:

  1. Ser ut som dere er blitt kjempe flinke, får håpe det fungerer på ustilling med andre hunder også:-9

    Kaiak er kjempe fin:-)

    SvarSlett
  2. Det var det da hehe skulle hatt noe mere trening når det gjaldt det. Men har dratt på meg litt mye. Både jobb og skole. Men vi får nok tid etterhvert:-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med perfekte A-hofter Kaiak!

    SvarSlett
  4. Takk takk. Men har ikke fått noe svar jeg Christian. Åssen har du klart å finne ut det ??

    SvarSlett
  5. Måtte bare lese brevet jeg fikk. Så skjønte jeg det. Måtte inn på dogweb :-P

    SvarSlett