torsdag 24. januar 2013

EN FIN FRIDAG.

Tirsdag hadde jeg fri det var helt blå himmel og -20 ute. Jeg hadde bestemt meg for og ut på årets første skitur. Trosset kulda, fant fram skia, tok med Kaiak og heiv oss i bilen.
I fjor hadde jeg ikke ski på beina grunnet ett dårlig kne, men i år er det mye bedre :-)

Jeg spente på meg skia og festa Kaiak i magebelte. Den første delen av skiløypa var skyggefull og veldig kald, men når vi kom der sola tok var det bare helt nydelig.

Gråfjell i bakgrunn.


Føret var også helt topp.


Det ble noen stopp for å nyte været og naturen.


Kaiak måtte bare benytte sjansen til å rulle seg i snøen.


Kan det bli bedre???








Det var kaldt så vi fikk litt rim i pelsen begge to. Men det er sånne dager som gjør livet verdt å leve.


Må bare legge ut bilde av to av de fem valpene til Kaiak.
 (De andre kan dere se på hjemmesiden til Skotbekken kennel.)

Dette er den ene gutten.


Her er den ene jenta.


Er de ikke søte, gleder meg til å hilse på dem :-)



2 kommentarer:

  1. Åh, misunner dere som har nok snø til skitur! Det har vi ikke i Trondheim, jeg har ikke fått gått på ski denne vinteren i det hele tatt :/

    Knallsøte valper Kaiak er pappa til!

    SvarSlett
  2. Åhh, vinter uten snø... Det hørtes kjedelig ut. Håper dere får litt snart da så dere får brukt skia :-) Vist ikke må dere oppsøke den. De er søte alle fem :-)

    SvarSlett