søndag 16. januar 2011

SNØ!!!

 
 Ikke greit å ha korte bein i all denne snøen. Men jeg kommer meg jo fram da :-) (videoen ble feil vei...)

I dag har jeg vært ute med familien min lenge og baset i snøen. Blei skikkelig sliten. Har ikke blitt så mye trim på meg i det siste for matmor har fått kneskåla ut av ledd. Og da er det ikke mulig med så mye fysisk aktivitet. Men håper ho snart er på beina igjen. Lengter veeeldig etter en skitur nå ;-)
Finnes det noe interesant over kanten her eller??? 

Er morro med snø også da :-) 

 Ny uke nye muligheter :-)

3 kommentarer:

  1. Hehe, den filmen såg akkurat ut som Toivo i snøen ;-) Hehe, Bjønn og Nieida har en mer hoppende metode å komme seg frem på, den fungerer bedre ;-)

    Håper kneskåla blir frisk så Kaiak får seg skiturer ;-)

    SvarSlett
  2. Nalle nekter å gå foran,han :/
    God bedring, matmor! Det hørtes ikke godt ut, men kan heldigvis bare bli bedre!

    SvarSlett
  3. Det var nok tungt i all løssnøen! Stakkars matmor, da! God bedring!

    SvarSlett