lørdag 29. januar 2011

Lørdagstur!

Dagens trim :o)        

 Vi skulle opp til hytta en tur i dag og da måtte vi kjøre scooter for jeg har ennå ikke fått orden på kneet mitt. :-/ Men Kaiak må selfølgelig være med. Så jeg satt på sleden og han sprang ved siden av. Han elsker å springe ved siden av scooteren. Det har han gjort mange ganger, og det er skikkelig kondisjons trening. Ikke denne måten jeg ønsker å trimme han på, men så lenge ikke jeg kommer meg på ski så er dette en grei løsning. Tok en liten film snutt av han, her begynner han å bli sliten. Men han var super flink og det blei noen kilometer i dag. Eneste dumme var att det blåste sånn, så pølsene tok vi når vi kom hjem. Nå ligger det en fornøyd gutt og slapper av.

HÅPER ALLE FÅR EN FIN HELG SAMMEN MED HUNDENE SINE. 

  

3 kommentarer:

  1. Fin trim spør du meg, har du vondt kne, må jo dette være ypperlig :) Hilsen Sidsel og Arja

    SvarSlett
  2. For hundene er nok motorisert trimm vell så bra som når vi bruker krefter ;-) Så dette er jo toppen! I tillegg er jo dette blitt en viktig egenskap lapphunden må ha på vidda, i nyere tider ;-)

    SvarSlett
  3. Dette var god trim, ja! Sånt tempo klarer jeg bare i nedoverbakke på ski...

    SvarSlett