fredag 27. november 2009

Har hatt det litt travelt i det siste. Men her kommer noen bilder av Kaiak og meg i ringen på Kongsbergutstillingen. Er sønnen min på 9 som har tatt dem ; ) 

Jeg hadde ingen peiling på hvordan dette foregikk. Men tenkte vi prøver, så lærer vi hvertfall litt. Og det gjorde vi. Møtte jo også noen av dere bloggere, kjempe koselig. Og Roxi og Nieda dere var kjempesøte : )

For en stilling hehe

Ikke helt med nei ; )

Her er dommerens kritikk av Kaiak : Midd. Stor M.bra type. Godt hode. Bra hals. Tilstr.vinklet. Bra benstamme, M. Bra pels. Trenger mer ringtrening for å vise sine bev. ordentlig. 2.Premie. Så nå har  jeg tenkt meg på kurs for å få litt grunleggende og bygge videre på : ) Gleder oss alt til ny utstilling på vår parten .

2 kommentarer:

  1. Syns jammen dere var modige som hoppa rett inn i det på Kongsberg. Gratulerer med en flott debut!

    Vi ses sikkert til våren, på en eller annen utstilling i NLK's regi. Det er ikke så svært, først da våger jeg meg frampå ;o)

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig å treffe dere!! Vi treffes nok sinere åsså. Ble litt liten tid til å prate skikkelig!! Gratulere masse med flott kritikk!!
    Ha en fin uke og adventstid!!

    SvarSlett