fredag 1. januar 2010

  Julaften feiret vi hos foreldra mine i år. Her koser Kaiak seg med julegava si under bordet. Griseører er noe av det beste jeg vet. Også er det så morro å leike med det før jeg spiser det opp ;-)

Her koser vi oss på gulvet blandt mange åpna pakker.

Her er litt av rakkettene vi sendte opp. Kaiak sto inne å bjeffet og var lite fonøyd med att han måtte være der, mens alle andre var ute der det skjedde. Han var ikke redd, men turte alikevel ikke å ha han ute.

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN !

3 kommentarer:

  1. Godt nytt år til dere åsså! Så trefes vi nok på en utstilling eller et annet sted i løpet av året!!
    Her snør det som bare det nå! -8 grader så jeg skjønner i grunn ganske lite av detta! Må nok vare ganske mildere i atmosfæren tror jeg siden det kommer snø når det er så kaldt!
    Ha en flott helg videre!!

    SvarSlett
  2. Der var kommentarfeltet i orden:-) Skjedde noe med mitt også en stund, spørs om blogspot har hatt et problem...

    Koselig julaften dere har hatt:-)

    Forresten, har du meldt på Kaiak til Bø i februar? Tenkte jeg skulle drive litt ringtrening med Bjønn, han skal på sin første offesielle utstilling da. Kanskje vi skulle trena litt sammen? Blir jo litt mer reelt om man trener flere sammen:-)

    SvarSlett
  3. Har ikke meldt på Kaiak, tenkte ikke jeg skulle på noe utstilling før den på Kongsberg til våren. Har planer om å ta ett kurs med han nå, oppi Svene. Han trenger det absolutt. Hadde vært fint å trent litt sammen, blir litt travelt nå på nyåret, men vi kan jo snakkes :-)

    SvarSlett