onsdag 13. januar 2010

              I dag har jeg og Kaiak vært på årets første skitur. Noe av den beste opplevelsen jeg har hatt på lenge. Knallvær og kjempeføre i skiløypa.

Var litt spent på hvordan Kaiak skulle takle det, han var jo bare liten valp sist han var på ski. Men det gikk bra han holdt seg på sida og tråkket ikke i løypa. Men når det gikk litt fort nedover måtte han nappe litt i skoa mine.

Kjempefin natur, blir nok mange turer her.

En gutt som storkoste seg i dag.

Blir det sånn resten av vinteren skal man ikke klage ;-)

6 kommentarer:

  1. Fint hos dere også gitt:-) Og Kaiak er en skikkelig kjekking:-)

    SvarSlett
  2. Det var flotte løyper. Får du ham til å trekke litt også?
    Ja tenk om resten av vinteren blir like fin, det hadde vært noe det. Nå har det blitt mye mildere her, ganske så behagelig rundt -10 :o) SÅNN vil jeg ha det...

    SvarSlett
  3. Flotte bilder!!Her har vi åsså fine skiløyper, men ikke med den flotte utsikten! Håper åsså at det kan være slik videre i vinter -8 til -12 hadde vært kjekt! for da blir det som regel fin sol åsså!!
    Ha en fin uke videre!!
    Så flink Kaiak er til å være med på ski!!

    SvarSlett
  4. Har lurt litt på det med trekking, har hørt att dem ikke skal trekke noe særlig før dem er to år? Så har ikke turt å prøve så mye,men det virker som han har veldig lyst:-).Han er ivrig, så jeg må få kjøpt sele til han.

    SvarSlett
  5. Det skader sikkert ikke å trekke litt, men alt med måte. For sikkerhetsskyld kan det kanskje være lurt å vente til HD resultatet er klart?

    Nalle gidder ikke dra noe særlig...bare hvis han har tisper foran i sporet ;o) Skal få kjøpt en skikkelig trekksele jeg òg, vi har bare en vanlig tursele.

    SvarSlett
  6. Ok. Men da venter jeg. Han skal røntges i beggynnelsen av Februar. Så det er ikke så lenge til :-)Greit med tisper som drahjelp da ;-)

    SvarSlett