torsdag 24. februar 2011

Slik går no dagan :o)

Ikke så mye som skjer her om dagen. Kneet mitt virker ikke for å si det sånn, men i slutten av Mars så skal jeg opereres :o) Så utpå våren engang er jeg vel i gang igjen håper jeg. Kaiak var til dyrlegen i forrige uke, og fikk vaksine, jeg fikk litt hjelp til å klippe kløene hans. De var blitt ALT for lange, han liker ikke att jeg klipper dem og jeg er usikker på hvor langt inn en kan klippe uten å skade. Men nå vet jeg ;-) Dyrlegen spurte om han var tjukk?? Men etter å ha kjent mellom all pelsen konkluderte han med att det var pelsen som var tjukk. Han var litt skeptisk med en gang, men det gikk fort over. Han fikk masse skryt av dyrlegen. Han har foresten blitt en skikkelig vakthund, liker ikke helt fremmende mennesker lengere. Vet ikke om det er bra, men kanskje fordi han begynner å bli voksen?? Har meldt oss på utsilling på Kongsberg, håper kneet oppfører seg greit den dagen...
Ellers blir det jo litt aktivitet på Kaiak, her er han i full gang med å grave fram en bil :o)

  Kjempegod hjelp! 

 Kongen på haugen. 

  
 Slitsomt, trenger en pause :-P 


Her er Kaiak etter en lekestund med venninna si. Skikkelig snømann etter x antall runder i snøen.

 Blitt mye snø i vinter og her har det blitt dårlig med måking. Her har Kaiak sin utkikkspost :o)

  
Og så til slutt ett lite stemningsbilde fra min tur "ut i det blå" forrige helg.  

Fortsatt fin uke! 

3 kommentarer:

  1. Det gjelder å følge med nå. Lapphundene sies å ha sin siste pubertet ved 2,5 år alder.. Jeg tror det må ha vært på den tida at Nalle begynte å bli sinna på andre hanner. Det kom snikende og nå er jeg redd det er for seint å gjøre noe særlig med :/ Så at Kaiak begynner å bli litt mer vakthund, kan absolutt ha noe med alderen å gjøre.
    Håper kneet ditt blir bra. Forferdelig kjedelig å ha slike hemninger, det er jo alltid noe man har lyst til å gjøre når man ikke kan!
    Flott stemningsbilde der til slutt, med Gaustatoppen skinnende i bakgrunnen.

    Tjukke lappiser,ja. Det er neimen ikke alltid så lett å bedømme! En regel er visst at man skal kjenne de to hoftebeina som stikker opp i nærheten av krysset...jeg finner dem bare ikke på min hund!!!

    SvarSlett
  2. Hei igjen, og gratulerer med verdens beste Kaiak!!! Jeg tok endel bilder av dere idag. Sender meg addressa di så får du dem ;o)
    noeve-natten@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Hei :o) Takk for det, han er jo en gogutt. Kjempefint, nå har jeg sendt deg en mail. Morro og ha litt bilder.

    SvarSlett